NU MET 14 DAGEN BEDENKTIJD!
EMAIL: [email protected] - TEL: +31 85 8885 798 | Momenteel is de telefoon alleen beschikbaar in het engels
GRATIS LEVERING VANAF €1500

Veelgestelde vragen


 

1. Welke koeriersservice gebruiken jullie?

Ons magazijn staat in Duitsland omdat we nauw samenwerken met grote Duitse merken zoals Grohe, Hansgrohe en Duravit, etc. Hierdoor kunnen we goedkoop inkopen en onze producten direct leveren vanuit ons magazijn in Duitsland via DPD. Voor palletleveringen gebruiken we Emons Logistics. We werken al jaren succesvol samen met beide partijen en je kan er dus van op aan dat je pakket heel en op tijd aankomt. Mocht er onverhoopt toch iets mis zijn gegaan dan staan wij altijd voor je klaar (zie ook vraag 4).

2. Er heeft schade plaatsgevonden tijdens het transport, wat moet ik doen?

Controleer zorgvuldig of het pakket/pallet in goede staat is aangekomen. Indien het pakket/pallet beschadigd aankomt, gelieve het te weigeren! Als er een stoot, kras of kleine beschadiging te zien is op de doos of pallet, schrijf dit dan op de afleverbon. Maak altijd foto's van de pallet buiten het huis waar u de pallet van de transporteur heeft ontvangen.

3. Waar komen mijn producten vandaan?

Jouw producten komen direct van de fabrikant. We werken direct samen met alle grote fabrikanten zoals Grohe, Hansgrohe, Geberit, etc. Met uitstekende relaties en zonder tussenpartijen zijn wij in staat om de beste prijzen voor je te bemachtigen.

4. Mijn bestelling is defect/mist onderdelen. Wat moet ik doen?

Mijn bestelling is defect en er ontbreken onderdelen. Wat moet ik doen?

Wij verzoeken u het defect en de ontbrekende onderdelen zo spoedig mogelijk na ontdekking aan ons te melden. U ontvangt altijd een vervangend onderdeel/product. In de meeste gevallen worden garantieaanvragen gehonoreerd, dus wees gerust! Als u ons na ontvangst op de hoogte wilt stellen van een defecte bestelling kunt u de volgende stappen ondernemen:

  1. Stuur een bericht naar onze SuperService via [email protected] met foto- of videobewijs van het defect.
  2. Ons team beoordeeld of de gehele bestelling teruggestuurd moet worden of dat een vervangend onderdeel naar je toegestuurd kan worden.
  3. Als de bestelling teruggestuurd moet worden, sturen we je een retourlabel op waarmee een gratis retourzending kan worden gedaan bij een postkantoor van je keuze.
  4. Wanneer we je retourzending hebben ontvangen zal onze SuperService je informeren over wanneer je jouw vervangende producten kunt verwachten.

Let op! Producten die zichtbaar defect of incompleet zijn, mogen niet worden geïnstalleerd.

5. Hoe retourneer ik een bestelling?

Als u het artikel wilt retourneren, moet u ons binnen 14 dagen na ontvangst op de hoogte stellen van de herroeping (kennisgeving) en vervolgens binnen 14 dagen na die kennisgeving retourneren. Of retourneren binnen 14 dagen na ontvangst zonder voorafgaande melding. Heeft het artikel schade dan altijd eerst de schade melden voordat u het terugstuurt. Dit kan je als volgt doen.

Kleine items:

  1. Neem contact op met onze SuperService via [email protected]
  2. Onze SuperService zal je dan een retourlabel toesturen met verdere instructies.
  3. Zodra wij de goederen hebben ontvangen, zal ons team de artikelen inspecteren en de terugbetaling ervan goedkeuren indien zij in uitstekende staat worden teruggezonden.

Grote items kosten:

  1. Neem contact op met onze SuperService via [email protected]
  2. Onze SuperService zal je informatie toesturen voor betaling van het eenmalige ophaalbedrag.
  3. Wanneer we dit ontvangen hebben zullen een retourophaaldienst in gang zetten.

6. Hoe maak ik gebruik van jullie garantieregeling?

Al onze producten hebben standaard een minimale garantie van 2 jaar, onverminderd de wettelijke garantiebepalingen. Voor sommige producten geldt ook een verdere fabrieksgarantie voorbij deze 2 jaar. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie. De wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Mocht je daarom enig defect aan het product ondervinden, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Dit doe je door een e-mail te sturen naar [email protected] met de volgende informatie:

  1. Naam
  2. Order nummer
  3. Datum van installatie
  4. Hoelang het probleem zich al voordoet
  5. Omschrijving van het probleem
  6. Bewijslast (fotos o.i.d.)

Let op! Houdt er rekening mee dat wij een garantieclaim zullen indienen bij de fabrikant. Zij zullen beslissen of ze de claim accepteren of niet. In ieder geval moeten we wachten op het besluit van de fabrikant voordat we actie ondernemen. In de meeste gevallen wordt een garantieclaim toegekend. Mocht een garantieclaim echter worden afgewezen dan zijn de bezorg- en ophaalkosten, zowel als de administratiekosten van €60 voor je eigen rekening.

7. Zijn retourzendingen gratis?

Neem contact met ons op voor meer informatie over retourzendingen

8. Hoe ruil ik een item?

Om een item in te ruilen maak je een retourzending aan (zie vraag 5) en plaats je een nieuwe bestelling via onze website. 

9. Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Als je om wat voor reden dan ook je bestelling wilt annuleren dan kan je contact opnemen met onze SuperService via [email protected] en zij zullen de annulering verder behandelen.

10. Verschepen jullie ook naar België en andere landen?

Ja, wij verschepen naar België en andere landen!

Voor verzendingen naar België betaal je geen extra verzendkosten en selecteer je simpelweg "België" bij de checkout. Voor verzendingen naar andere landen dan Nederland en België kan je contact met ons opnemen door een e-mail te sturen naar [email protected]. Vermeld welke producten je wilt bestellen, in welke hoeveelheden en waar je het naartoe verstuurd wilt hebben. Je zal dan verdere informatie ontvangen over de verwachte verzendkosten.

11. Ik heb een technische vraag. Met wie neem ik contact op?

Je kan altijd contact opnemen met onze SuperService via email of telefoon. Wij zijn er ook voor technische vragen!

12. Hebben jullie een showroom?

Wij verkopen uitsluitend online en hebben dus geen showrooms. Dit stelt ons in staat om tegen lage kosten de beste prijzen aan te bieden.

Mocht je echter producten willen bekijken voordat je tot een aankoop overgaat dan raden wij je aan om showrooms van de fabrikanten te bekijken. De locaties zijn vaak te vinden op de website van de fabrikant zelf.

Heb je nog overige vragen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen!

13. Hoe kan ik met jullie SuperService in contact komen?

Je kan ons altijd bereiken via telefoon op +31 85 8885 798 of via email: [email protected]

Wij zijn bereikbaar van maandag tot donderdag tussen 8:30-18:00 en op vrijdag van 8:30-15:00

14. Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Voor producten die niet op voorraad zijn: We schatten hier 2 - 3 weken voor omdat deze producten vaak make-to-order zijn en dus direct van de productielijn van de fabrikant komen.

Voor producten die wel op voorraad zijn: Deze zullen binnen 48 uur vanuit ons magazijn verstuurd worden en vervolgens aan de hand van de onderstaande richtlijnen naar u toegestuurd worden:

Kleine items: Kleine items die op voorraad zijn kan je binnen 3 - 5 dagen na het verlaten van het magazijn verwachten.

Grote items: Grote items worden via een palletdienst bezorgd en kan je 5 - 7 dagen na het verlaten van het magazijn verwachten. Een specifieke ophaaldatum wordt in onderling overleg tussen jou en onze logistieke dienstverlener afgesproken.

Je kan altijd contact met ons opnemen om te informeren naar de actuele status van je bestelling.

15. Hoe weet ik of een product op voorraad is?

Als het product in voorraad is dan zal er naast het product een vinkje staan: "Op voorraad".

Als het product niet op voorraad is dan zal er naast het product staan: "Leveringstijd ca. 2-3 weken"

Als je vragen hebt over de voorraad van een specifiek product, dan kan je altijd contact met ons opnemen!

16. Bieden jullie spoedverzendingen aan?

We bieden op dit moment geen opties voor versnelde leveringen aan. We doen er altijd alles aan om er voor te zorgen dat je bestelling zo spoedig mogelijk bij je aankomt.

17. Hoe dien ik een klacht in?

Je bent ontevreden over een product die je hebt ontvangen of met onze diensverlening daarbij? Dat vinden we jammer om te horen en daar willen we graag van op de hoogte worden gebracht zodat we dit in de toekomst beter kunnen doen. Om ons hiervan op de hoogte te brengen stuur je simpelweg een email naar [email protected] met het onderwerp “Klacht”. We zullen dan zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen, inhoudelijk reageren. Je kriigt ook een ontvangstbevestiging van ons.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kan je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kan je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie van het Europese Online Dispute Resolution (ODR) platform.

18. Hoe bestel ik BTW-vrij als bedrijf?

Tijdens het registreren selecteer "ik ben een bedrijf" en voer vervolgens je BTW-nummer in. Na het plaatsen van de bestelling zullen wij je BTW nummer verifiëren en krijg je het BTW-bedrag teruggestort.