NU MET 14 DAGEN BEDENKTIJD!
EMAIL: [email protected] - TEL: +31 85 8885 798
GRATIS LEVERING VANAF €1500

Retourneren


Je wilt je product retourneren omdat de kleur niet past bij je badkamer? Geen probleem! Je wilt je bestelling annuleren omdat je van gedachte bent veranderd? Natuurlijk kan dat! Wanneer je zonder voorafgaande melding iets wenst te retourneren, zijn de directe kosten voor jouw eigen rekening. Wanneer je grote items wenst te retourneren, kan je een afhaalafspraak bij ons inplannen. De kosten hiervan komen voor jouw rekening". Neem hier een kijkje hoe het werkt:

 


Algemene informatie


 

• Je hebt 14 dagen vanaf de leverdatum om uw artikel (en) aan ons te retourneren. Zodra deze periode voorbij is gegaan, uw terugkeer aanvraag kan worden geweigerd.
•Het is mogelijk om een item te wisselen door het verkeerde item te retourneren en het gewenste item te bestellen (er kunnen verzendkosten van toepassing zijn).
Retourbeleid: Het item (s) moet in de originele verpakking,ongebruikt, zijn,ongeïnstalleerd en nog steeds met al zijn reserveonderdelen. De verpakking mag niet beschadigd. Als een of meer dan één van die criteria is niet voldaan, een volledige terugbetaling kan niet worden gegarandeerd. 
• Als u niet wenst om onze retourdienst te gebruiken, is het ook mogelijk om het artikel (en) op eigen manier terug te sturen. De kosten zijn dan bij uw eigen bijdrage. 
Om het werk in ons magazijn te vergemakkelijken, informeer dan onze klantenservice die u deed en stuurde ons het trackingnummer van de zending. Hier is het adres dat u op het etiket moet aangeven:  

iSi GmbH
Return Inspecting Team
Lorscherstraße 18
68642 Bürstadt 
Germany  

• Houd er rekening mee dat de afzender is altijd verantwoordelijk voor de zending, het is daarom belangrijk om ervoor te zorgen dat het item goed verpakt is. Zodat het niet beschadigd aankomt in ons magazijn. In het geval van een beschadigde rendement kunnen we geen volledige restitutie garanderen. 

 


Kleine items - Pakketjes


 

1. Contacteer onze klantenservice via e-mail: [email protected], zorg ervoor dat u een aantal afbeeldingen heeft van zowel het product als de originele verpakking verzenden. 

2. Ons logistiek team bekijkt vervolgens uw aanvraag en beslist of we de retourzending kunnen doen. Als uw verzoek niet voldoet aan onze retourcriteria (beschadigde verpakking, geïnstalleerd artikel, enz.), Wij zullen de retourzending weigeren. 

3. Als het team de retourzending accepteert, ontvangt u een retourlabel per e-mail met enkele instructies over hoe verder te gaan.

4. Plaats het etiket niet op de originele verpakking. De afzender is verantwoordelijk voor de retourzending, dus zorg ervoor dat het artikel goed is verpakt. 

5. U kunt het pakket dan afgeven bij de DPD verzamel punt van jouw keuze.

6. Zodra we het artikel hebben ontvangen, controleert ons logistiek team de staat van zowel het artikel als de verpakking. Als je retourzending voldoet aan ons retourbeleid, ben je terugbetaald binnen de 7 tot 14 dagen. Houd er rekening mee dat de verzendkosten van de retourzending in mindering worden gebracht op uw terugbetaling. 

 


Grote items - Pallet


 

1.Neem contact op met onze klantenservice via [email protected] om de voorwaarden en kosten van de retourzending te weten. 

2. Je wordt op de hoogte gebracht van de betalingsvoorwaarden om de ophaling van de pallet te organiseren. 

3. Zodra de betaling is ontvangen, zal de transporteur je contacteren om een plaats en datum voor ophaling af te spreken. 

4. Je krijgt het bedrag van de bestelling binnen 7 tot 14 dagen teruggestort (excl. de retourkosten) als de artikelen zich in de staat bevinden die in onze retourneringsrichtlijnen is aangegeven..