Dit zijn de meest gestelde vragen over een bestelling. Ook bevat het een checklist voor welke informatie je nodigt hebt als je iets aan onze Superbath experts vraagt over een bestelling. Zo kunnen we je zo goed mogelijk van dienst zijn. Wij doen ons best om je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden!
- Heb je een vraag over een product? klik dan hier!
- Heb je een vraag algemene vraag over ons? Klik dan hier!
Dit zijn de meest gestelde vragen, het kan dus zo zijn dat jouw vraag er niet tussen staat. Neem dan gerust contact op met onze klantenservice doormiddel van de contact details bij vraag 1.
Bel je liever? Dit is geen probleem! Zorg er wel voor dat je alle benodigde informatie bij de hand hebt. Zo kunnen we je sneller en beter helpen
Hieronder vind je een foto waarop we hebben aangeven waar je het artikelnummer van producten op onze site vindt. (deze heb je vaak nodig bij een vraag)
Contents
- 1 Bestelling (Order)
- 1.1 1. Hoe kom je met ons in contact?
- 1.2 2. Mijn bestelling is defect/mist onderdelen
- 1.3 3. Hoe retourneer je een bestelling?
- 1.4 4. Hoe ruil je een item?
- 1.5 5. Hoe annuleer je een bestelling?
- 1.6 6. Wanneer word mijn bestelling geleverd?
- 1.7 7. Hoe weet je of een product op voorraad is?
- 1.8 8. Heb je een vraag over je bestelling
- 1.9 Checklist vraag bestelling
Bestelling (Order)
1. Hoe kom je met ons in contact?
Je kunt contact met ons opnemen door te mailen naar [email protected].
Je kunt ook bellen naar +31858885798.
Onze klanten service is beschikbaar op :
Maandag tot donderdag van 08:30 tot 18:00 en
Vrijdag van 08:30 tot 17:00
2. Mijn bestelling is defect/mist onderdelen
Als je bestelling defect is of onderdelen mist dan heb je 3 dagen vanaf ontvangst van je bestelling om ons hierover te informeren. Je krijgt dan een vervangend onderdeel/product. Als je ons op de hoogte wilt brengen van een defecte bestelling neem je de volgende stappen:
- Stuur een bericht naar onze SuperService via [email protected] met foto- of videobewijs van het defect.
- Als de bestelling teruggestuurd moet worden, sturen we je een retourlabel waarmee een retourzending kan worden gedaan bij een postkantoor.
- Wanneer we je retourzending hebben ontvangen zal onze SuperService je informeren over wanneer je jouw vervangende product/onderdeel kunt verwachten.
Let op! Producten die zichtbaar defect of incompleet zijn, mogen niet worden geïnstalleerd.
3. Hoe retourneer je een bestelling?
Als je niet tevreden bent met je bestelling, dan heb je 14 dagen na ontvangst van je bestelling de tijd om ons op de hoogte te brengen van je wens om het te retourneren. Je hebt daarna 14 dagen om je bestelling te retourneren. Dit doe je als volgt:
Kleine items:
- Neem contact op met onze SuperService via [email protected]
- Onze SuperService zal je dan een retourlabel toesturen met verdere instructies.
- Zodra de goederen zijn ontvangen, zal ons team de artikelen inspecteren en beslissen of je in aanmerking komt voor een terugbetaling of helaas niet. Mocht je in aanmekring komen voor een terugbetaling beslist ons team of je een gedeeltelijk of volledige terugbetaling ontvangt.
Let op! De producten die je retourneerd dienen in uitstekende staat te zijn.
Het retouneren van Grote items:
- Neem contact op met onze SuperService via [email protected].
- Onze SuperService zal informatie toesturen voor betaling van het ophaalbedrag.
- Wanneer we dit bedrag ontvangen hebben zullen een retourophaaldienst in gang zetten.
- Zodra de goederen zijn ontvangen, zal ons team de artikelen inspecteren en beslissen of je in aanmerking komt voor een terugbetaling of helaas niet. Mocht je in aanmekring komen voor een terugbetaling beslist ons team of je een gedeeltelijk of volledige terugbetaling ontvangt.
Let op! De producten die je retourneeerd dienen in uitstekende staat te zijn.
4. Hoe ruil je een item?
- Plaats een retour zending (zoals beschreven in vraag 3) en
- Plaats een nieuwe bestelling
5. Hoe annuleer je een bestelling?
Als je jouw bestelling wilt annuleren, kun je contact met ons op nemen via [email protected].
- Vermeld in je mail je bestelnummer en de naam die gebruikt is voor de bestelling.
6. Wanneer word mijn bestelling geleverd?
Voor producten die niet op voorraad zijn: We schatten hier 2 - 3 weken voor.
Voor producten die wel op voorraad zijn: Deze zullen binnen 48 uur vanuit ons magazijn verstuurd worden
Kleine items: Kun je binnen 3 - 5 dagen na het verlaten van ons magazijn verwachten.
Grote items: Grote items worden via een palletdienst bezorgd en kan je 5 - 7 dagen na het verlaten van ons magazijn verwachten. Een ophaaldatum wordt in onderling overleg met je afgesproken.
7. Hoe weet je of een product op voorraad is?
Als het product in voorraad is dan zal er naast het product een vinkje staan met de tekst: "Op voorraad".
Als het product niet op voorraad is dan zal er naast het product een tijds indicatie staan bijvoorbeeld: ''Leveringstijd ca. 2-3 weken''. Hier gaat het vaak om producten die op bestelling gemaakt worden.
8. Heb je een vraag over je bestelling
- Neem contact met ons op via [email protected].
- Zet in je mail jouw bestelnummer en de naam waarmee je besteld hebt.
Checklist vraag bestelling
Aarzel niet om een beoordeling achter te laten op Trustpilot, wij waarderen dit zeer!
Heb je moeite met de termen op onze site? Dit zijn vaak termen die specifiek zijn voor de verschillende badkamer producten. Kijk dan even naar onze woordenlijst.